امیر نگران دربی نیست

 

امیرقلعه نویی

 

سايت گل- امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از دیدار با ملوان اظهار داشت: ملوان تیم بسیار خوبی است و نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است. آنها در جایگاه پنجم جدول حضور دارند.

به گزارش گل به نقل از فارس، قلعه‌نويي در ادامه افزود: ملوان همواره در تهران و انزلی تیم‌های بزرگی را شکست داده و اعتقاد دارم یک مدیر معرفتی و کاربلد به نام درودگر دارد و همه این مسائل نشان می‌دهد که بازی سختی داریم اما ما هم استقلال هستیم و بازیکنان هم‌دل‌تر شده‌اند و امیدوارم بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کنیم . آنها یکسری نقاط ضعف و قوت دارند که ما نتوانستیم آنها را آنالیز کنیم چون فاصله بازی‌ها بسیار کم است و اگر بخواهیم زیاد کار تاکتیکی کنیم، زمان نداریم اما امیدوار هستم این بازی مثل همیشه زیبا باشد.

وی تأکید کرد: می‌دانیم که شرایط جوی در انزلی بارانی نیست و کیفیت زمین انزلی نسبت به سال های گذشته بهتر شده است .

وی در پاسخ به این سوال که شرایط دربی چقدر می‌تواند روی این مسابقه اثر گذار باشد گفت: برای من فکر و ذکرم بازی با ملوان است و بازی به بازی جلو می‌رویم. فینال انزلی از همه چیز برای ما مهم‌تر است.

قلعه‌نویی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در بازی شنبه گفت: حیدری به دلیل محرومیت در اختیار ما نیست و عباس محمدرضایی زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند. از آنها تشکر می‌کنم ولی هنوز شرایط رضایی برای این بازی مشخص نیست.

خبرنگاری پرسید همیشه شاهد بودیم قبل از دربی بازیکنان کری می‌خوانند ولی این بار مدیران عامل علیه یکدیگر موضع گرفتند، نظر شما در این خصوص چیست؟ قلعه نویی گفت: من مطبوعات را نمی‌خوانم ولی جامعه ما نیاز به آرامش دارد و صبر مردم از اینگونه رفتارها لبریز شده است. ما به عنوان الگوهای فوتبال باید به شکلی رفتار کنیم که طرفداران لذت ببرند، اینجا فقط جنگ اعصاب است، ما از یک مدیرعامل تعریف کردیم ولی علیه ما صحبت کردند، وقتی اهل فن نباشند این حرف‌ها به وجود می‌آید. رویانیان یک مدیر زحمتکش است و کارهای بزرگی انجام داده ولی بعد از گفتن این صحبت‌ها علیه من موضع گرفتند و افراد ناکار بلدی که در اینجا هستند باعث شدند تا به جای لذت بردن از فوتبال سوهان روح طرفداران شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه چه پیشنهادی دارد تا در آستانه دربی تنش ها از روی سکوها از بین برود گفت: اگر آقایان علیه ما اطلاعیه ندهند باز هم می‌گویم که رویانیان و فتح‌الله زاده دو مدیر زحمتکش این فوتبال هستند و در این فوتبال کارهای خوبی انجام داده‌اند، بازهم اعتقاد دارم آدم‌های ناکاربلد برای مطرح کردن خودشان صحبت‌هایی می‌کنند که همه‌چیز زیر سئوال می‌رود. رفتار محمود خوردبین و بزرگان دیگر باعث می‌شد که تنشی روی سکوها به وجود نیاید اما اعتقاد دارم طوری رفتار کنیم که از فوتبال لذت ببریم. دیشب بارسلونا در دقیقه 89 گل خورد اما پس از پایان بازی همه یکدیگر را در آغوش گرفته و همه چیز تمام شد و رفت اما اینجا هیچ‌کس لذت نمی‌برد و اگر تنشی هم وجود دارد خودمان اینگونه رفتار می‌کنیم . من اعتقاد دارم همه باید احترام یکدیگر را نگه دارند و فرقی نمی‌کند که دربی برگزار شود یا نه، مردم دورود رفتارهای خوبی انجام می‌دهند و الگوی فرهنگی شده‌اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391 ا 21:40 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.